| My OLIVIA fanart | |
|
+7E.G. olivialufkin-star Elscer Sayo Coralie atlas Lovecat 11 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Lovecat rose & a little pain
Nombre de messages : 35 Age : 36 Localisation : USA Date d'inscription : 11/10/2009
| Sujet: My OLIVIA fanart Mer 14 Oct - 17:12 | |
|
Dernière édition par Lovecat le Lun 9 Jan - 12:25, édité 1 fois | |
|
| |
atlas Ah Ah !! ça avance
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 14 Oct - 18:20 | |
| "Sea me".....WOUAH ! | |
|
| |
Coralie Admin
Nombre de messages : 1690 Age : 36 Localisation : Alone in our castle... Date d'inscription : 29/05/2007
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 14 Oct - 19:15 | |
| It's really really beautiful I'm fan of your art ^^ I see your other drawings and it's really amazing !!! | |
|
| |
Nombre de messages : 35 Age : 36 Localisation : USA Date d'inscription : 11/10/2009
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 14 Oct - 20:12 | |
| Thanks so much! I'm really glad that you like my stuff. | |
|
| |
Sayo Commence à bien connaître les miss !
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 14 Oct - 20:30 | |
| Whaou !!! It's beautiful !!! You are really gifted, i'm impressed (^-^) | |
|
| |
Elscer Commence à bien connaître les miss !
Nombre de messages : 76 Age : 43 Localisation : Belmont (Jura) Date d'inscription : 10/09/2009
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Jeu 15 Oct - 15:21 | |
| Très fort, incroyable, super bien réalisé en tout cas. Maintenant, je ne sais pas si ça vient de moi ou si c'est effectivement le cas, mais il n'y a aucunes émotions dans tes dessins. C'est ce que j'éprouve en les regardant. C'est une critique pour que tu puisse continer ton travail qui est incroyable mais aussi pour que si je ne me trompe tu fasses des dessins en y mettant toute ton âme et pas seulement quelques coups de crayons. Voilà, j'espère que tu ne prends pas mal ce que j'ai dit, j'essaye à ma façon de faire explose ton talent. | |
|
| |
atlas Ah Ah !! ça avance
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Jeu 15 Oct - 19:28 | |
| I see your drawings too...and my favorite is...... http://kaitouace.deviantart.com/art/Remembering-you-122295866 ^^ | |
|
| |
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Ven 16 Oct - 0:55 | |
| - Elscer a écrit:
- Très fort, incroyable, super bien réalisé en tout cas. Maintenant, je ne sais pas si ça vient de moi ou si c'est effectivement le cas, mais il n'y a aucunes émotions dans tes dessins.
C'est ce que j'éprouve en les regardant. C'est une critique pour que tu puisse continer ton travail qui est incroyable mais aussi pour que si je ne me trompe tu fasses des dessins en y mettant toute ton âme et pas seulement quelques coups de crayons. Voilà, j'espère que tu ne prends pas mal ce que j'ai dit, j'essaye à ma façon de faire explose ton talent. ' Actually I think I put a lot of emotion into my drawings. Sorry that you don't feel any emotions when you view them, but that's OK. Thank you for viewing anyway! Ooh, atlas, I like that one a lot too...that one was fun and I finished it fast. lol Merci everybody! | |
|
| |
Nombre de messages : 76 Age : 43 Localisation : Belmont (Jura) Date d'inscription : 10/09/2009
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Ven 16 Oct - 14:52 | |
| Je ne sais pas si je me suis bien exprimé dans mon dernier message. Mais ce que je voulais dire par "émotions" c'était en fait "vivant". Je ne doute pas une seconde que tu dessine en y mettant autant d'émotion que tu peux, mais c'est comme si tes dessins étaient figés, comme des statues, c'est le sentiment que j'en ai. Par émotions je veux dire que ces dessins por moi en tout cas, son peut émotifs. Ceci dit, encore bravo, car ton coup de crayon est tout à fait remarquable et surpasse largement le mien. ^^ C'est sincère ! | |
|
| |
| Sujet: Elscer Sam 17 Oct - 0:20 | |
| Well, I only posted these here to share them in good fun. I'm glad you like my "brush-strokes" but I didn't ask for your negative critique of my skills. If you think they look "frozen", that's fine. I'm glad the majority of people here can say something nice without adding in a negative comment. Sorry if I sound mean; but I don't want your negative comments about my artwork. I'm not some professional artist, I make art for fun; I'm not pretending to be the new Leonardo da Vinci. I posted them for display only. I don't want to start an argument; so let's stop the critique discussion of my art. Merci! | |
|
| |
olivialufkin-star Taste my skin
Nombre de messages : 171 Localisation : Belgique Date d'inscription : 31/05/2008
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Sam 17 Oct - 2:21 | |
| Don't worry. It's normal that people have different opinions. Everyone has different likings. Don't forget there's some people who love your work.^^ I really like your drawings. Over time, you get better. I am not not able to do that. It's beautiful! My favorite is the second. I find it have a lot of expression and the colors are pretty. I hope you can understand me because my English isn't perfect. | |
|
| |
Coralie Admin
Nombre de messages : 1690 Age : 36 Localisation : Alone in our castle... Date d'inscription : 29/05/2007
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Sam 17 Oct - 15:56 | |
| I don't think that your drawings don't have emotion, and I especially like how you put colors on your drawings, it's amazing ^^ and I love how you make hair texture, I'm really impressed !!!! | |
|
| |
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Sam 17 Oct - 20:36 | |
| - olivialufkin-star a écrit:
- Don't worry. It's normal that people have different opinions. Everyone has different likings. Don't forget there's some people who love your work.^^
I really like your drawings. Over time, you get better. I am not not able to do that. It's beautiful! My favorite is the second. I find it have a lot of expression and the colors are pretty. I hope you can understand me because my English isn't perfect. Oh, I know what you mean perfectly. Thanks so much! I agree, everyone has their right to their own opinion. Merci, Coralie, I'm happy too that you like them. Thanks for cheering me up! | |
|
| |
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Dim 18 Oct - 15:09 | |
| Je sais, je sais, je suis un peut critique. Mais la critique étant aussi bien positive que négative, je ne pense pas m'être montré désobligeant. Bien au contraire. Ceci dit, lovecat à raison de dire que nous sommes d'abord ici pour simplement montrer les dessins ou autres travails personnels concernant nos chanteuses préférées. Donc , je m'excuse si je me suis laissé emporté par ma passion de l'art. | |
|
| |
E.G. Commence à bien connaître les miss !
Nombre de messages : 63 Localisation : United States Date d'inscription : 05/09/2009
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Dim 8 Nov - 18:32 | |
| Your drawings are great! Anyone who can draw with pencils and still have such dimension in their art has done a fine job! Don't worry, every human being has room for improvement, your art is great! | |
|
| |
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 11 Nov - 9:08 | |
| Thanks for the comment, E.G! I try to improve with every drawing. :-) | |
|
| |
xx-japanix-xx Bravo 300 messages !!
Nombre de messages : 383 Age : 32 Localisation : VAUVERT Date d'inscription : 28/05/2008
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 11 Nov - 17:26 | |
| I really love your draws!! I saw thes pictures about a thousand times but when I see your work, i can feel something new is overwhelming me!! Great art!! | |
|
| |
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Dim 15 Nov - 18:48 | |
| merci beaucoup, xx-japanix-xx! Speaking of pictures...hmm I'm trying to find more good sized photos of Olivia to draw, haha. :-) | |
|
| |
Shirachiya Ptit fan !!
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Lun 23 Nov - 0:41 | |
| | |
|
| |
xx-japanix-xx Bravo 300 messages !!
Nombre de messages : 383 Age : 32 Localisation : VAUVERT Date d'inscription : 28/05/2008
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Lun 23 Nov - 21:29 | |
| You should draw your inspiration from TRAPNEST pics, wonderful i think | |
|
| |
Coralie Admin
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mar 5 Jan - 17:29 | |
| Lovecat, Can I put your drawings on my website here http://annaetolivia.canalblog.com/archives/2009/02/06/13979672.html#c30353932 ? | |
|
| |
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 6 Jan - 11:43 | |
| | |
|
| |
douxsupplice Ptit fan !!
Nombre de messages : 24 Age : 29 Localisation : Porto Velho, Brazil Date d'inscription : 16/09/2010
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Mer 13 Oct - 7:17 | |
| Oh well, I have no knowledge about drawing but I like your art, anyway. Specially the first and third ones; For me, looks so delicate, the way that Olivia is. I think this is the best fanart I've ever seen! On the DeviantArt, I like the hide and dir en grey ones haha It's a bit late to tell that but man, if you like to draw, keep doing it. There will always be guys who hate your work; But there's the double of persons who like it. :) Wish you get better and better! | |
|
| |
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart Dim 24 Oct - 9:11 | |
| thanks a lot for the kind words, douxsupplice! ^^ Eventually I'm gonna do some more Olivia artworks soon :D | |
|
| |
| Sujet: my newest Jeu 24 Mar - 7:30 | |
| I posted it to her facebook too, ahaha -here-
Dernière édition par Lovecat le Mer 29 Juin - 6:53, édité 1 fois | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: My OLIVIA fanart | |
| |
|
| |
| My OLIVIA fanart | |
|